This shit is not what I expected...

Varför? Det är nog den frågan jag ställer mig mest. Varför pluggar jag det jag gör? Varför slutar jag inte och gör något annat? Varför vågar jag inte hoppa av? Varför ska allt vara så svårt? Sedan jag började har jag konstant frågat mig varför jag fortfarande är kvar och inte hoppar av. Ska det vara så?
.
Jag försöker verkligen och lägger timmar och åter timmar på att förstå och verkligen sätta mig in i det vi läser men det känns inte som det ger mig någonting. Varför hoppar jag inte bara av, jag hade antagligen mått bättre av det? Men jag vågar inte, vad ska jag annars göra och vad kommer hända då? 
.
När man var mindre önskade man att man var äldre så man kunde göra vissa saker men ärligt talat, så kul var det inte... Jag vet vad jag vill men frågan är, hur ska jag komma dit? Denna vägen känns inte rätt.
.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va trist att du känner så. Men om du känner att du inte trivs och samtidigt vet vart du vill komma så finns det ingenting som säger att du inte får välja en annan väg. Du ska ju ändå ha lite kul på vägen! Jag hoppas du gör det som känns bäst för dig, lycka till!
Kram <3

2014-02-01 @ 17:59:20
Postat av: Johanna Söderström

Kommentaren var från mig :)

2014-02-01 @ 18:00:15
URL: http://mittkanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: