The Mortal Instruments

Grupparbetet är nästan klart och ska redovisas nästa vecka ska bli så skönt! Denna veckan har jag mest fått vara hemma och mysa, riktigt skönt och bara kunna göra som man vill :) Har kommit in i en liten bubbla, jag är helt fast i The Mortal Instrument. Minns att jag såg trailern för ganska längesen och tänkte att jag skulle se filmen men sen glömde jag bort det och nu har jag sett filmen två gånger denna vecka och inköpt en hel box med böckerna. Haha, typiskt mig....
.
Men ärligt talat, tyckte man om Twilight serien, Hunger Games och liknande serier så är ju The Mortal Instrument super ;) Jamie Campbelle Bower som spelar Jace är ju faktiskt med i Twilight filmerna också.
.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: