New year, new experiences

Jag fick en fråga om jag hade något nyårslöfte, jag brukar alltid tänka att jag ska träna mer eller så men det löftet håller jag sällan, jag spenderar mina dagar som jag brukar. Men i år är mitt nypåslöfte inte bara ett.
 
I år är mitt nyårslöfte att jag ska göra saker för mig själv, sånt som får mig att må bra! Ta hand om mig själv, ta mig tiden att göra sånt som får mig att må bra och ha roligt, unna mig långa och sköna promenader och inte stressa över skolan hela tiden. Och så måste jag göra en liten resa i år, vart det vet jag inte med vem vet jag inte ännu men någonstans ska jag! :)
.
Det finns ju alltid platser jag drömt om som exempelvis Burma (Myanmar), det mystiska landet med en massa oupptäckta skatter. Folktomma stränder och gamla tempel. En annan dröm är att bila genom Europa och få äta en massa god mat.
 
       
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna Söderström

Det låter ju hur härligt dom helst med massa djungelnatur och gamla historiska skatter!

Med min Kanadaresa går det änsålänge bra, jag håller på att fylla i alla papper om mig själv och sånt men det börjar bli dags att skicka in snart ;)

Kram

2014-01-12 @ 11:30:43
URL: http://mittkanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: