Magnetic

Allt var så bra men såklart ska något komma och förstöra det... Höstterminen är slut på torsdag och nästa vecka börjar vårterminen och jag hade faktiskt sett fram emot att gå vidare på nya kurser och hade skaffat böckerna. Idag kom chocken, schemat för första kursen (fram till den 21 februari) är ute och nu önskar jag att jag inte hade sett det. Varför kan de inte ge oss normalt många uppgifter så att man faktiskt hinner lära sig det också?
.
Nu ska jag tycka lite synd om mig själv och fokusera på att göra en bra redovisning på torsdag...
Får peppa mig med musik, det kommer gå för jag kommer inte ge upp, de ska inte kunna knäcka mig!
.
 
Blir så peppad av denna, Magnetic-Jessie J


Kommentarer
Postat av: Johanna Söderström

Åh, kämpa på Sofie!

Jag åker till Kanada i augusti och är där i tio månader så att jag kommer hem i juni. Men jag kommer nog ha en blogg så att jag kan skriva om allt jag är med om där borta ;)

2014-01-14 @ 17:56:58
URL: http://mittkanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: