Gott Nytt År

Hej och hå va tiden går och så var det redan 2014. Mitt lilla "jullov" är snart slut, om man nu kan kalla det för jullov. Vi har tre grupparbeten över julen och det är inte särskilt snällt, men jag har jobbar på bra så jag hoppas snart vara klar med det :)
.
Vad har annars hänt sedan sist? Det har varit jul med lite jobb, en massa god mat och trevligt sällskap. Kalas och festligheter hit och dit, många mysiga stunder med familjen och såklart nyår med barndomsvänner. Jag har inte firat nyår i Sverige på två år, brukar ju ligga på en strand vid den här tiden och på kvällen njuta av fyverkerier vid stranden. Men i år blev det god mat här hemma istället och några rislyktor istället men det gick lika bra det :) Jag hoppas detta året blir bra, att skolan blir roligare, vara duktigare på att träna och förhoppningvis någon rolig resa!
.
Mat, mat och mat
 
Chokladskålar med vaniljglass och passionsfrukt med kiwi och kladdkaka med grädde :)
 
Gott nytt år!
 
Grupparbete, kodschema och kvantitativ innehållsanalys....
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, gud så länge sedan! Hade helt glömt bort att jag har massa kommentarer. Bloggen är inte lika viktig för mig längre har jag märkt hehe. Men nej, vi kom hem dagen innan nyår och så har jag bara varit med min pojkvän sedan dess. Han åker igen imorgon...

Vi har ingen snö i Stockholm heller, riktigt tråkigt! Lovet är ju slut snart och har inte åkt pulka eller gjort snögubbe :( haha!

Jaaa att vara i Kanada var så häftigt, har aldrig varit åt det hållet förut! Nästan bara varit i Asien och Europa när vi semestrat, vill så gärna till New York osså och Maldiverna :D Du har ju varit runt väldigt mycket! Så avis haha!


Jaha, har ni inga studentfester eller så? Vet att mina äldre syskon festade sjuktligt mycket när de var/är studenter. Hmm nää jag ska iaf ta ett år ledigt innan jag börjar universitetet, vet inte ens vad jag vill gå! Och så vill jag jobba och resa lite imellan :D Bara vara typ haha. Känns så sjukt att detta är min sista termin på gymnasiet, sen är det slut! Herre, tar studenten om 150 dagar och jag menar det är ju inte så mycket.... :O Föresten har du flyttat hemifrån också? Eller pluggar du distans?

Jaa Catching Fire var så bra! Var inte överförtjust av den första filmen tyckte den var lite seg och hemsk, men denna var riktigt bra gjord! Så taggad på nästa även fast jag inte har läst de boken haha! Har du också sett den? Vad tyckte du?

Kraaaaaaam





2014-01-06 @ 17:32:11
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Postat av: Johanna Söderström

Hej!
Jo jag började skolan den sjunde, riktigt ordentligt otaggad var jag också! ;)

Jag har inte avlagt något nyårslöfte, men det är ju alltid viktigt att ha balans och göra saker för sig själv så att man mår bra!
Vart är du sugen på att åka då? :)
Kram

2014-01-10 @ 11:14:11
URL: http://mittkanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: