A thousand imaginary worlds

Vilken underbar helg, denna helgen ska jag bara ladda upp för den kommande jobbiga månaden. Igår kom min fina vän hit, (alldeles för länge sen sist), vi dansade, spelade spel, lagade god mat och myste med film. Det var precis vad jag behövde :)
.
Idag har jag mest myst, läst och jag har redan läst ut The Mortal Instrument, City of Bones och kommit en bra bit i City of Ashes. De är något med böckerna som gör att jag inte kan sluta, ligger och läser på kvällarna och sen ser jag att klockan är över två. Det är skönt att bara låta tankarna smyga sig in i andra världar och glömma bort allt annat för en stund. Det är nog det jag behöver för att hämta kraft till det som är jobbigt.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: