slutet är nära...

Dramatisk rubrik, jag vet men den är faktiskt mycket positiv. I fredags gjorde jag antagligen den sista tenta för ett bra tag framöver och det kändes så bra efteråt. Har mindre än två veckor kvar förhoppningsvis och det känns underbart, den 5e mars ska jag prata med syon och se så att det verkligen är färdigt.
.
Jag har nu bestämt mig, jag vet inte vad jag ska göra men man är bara ung en gång. Livet är för kort för att gå och må dåligt, det är nu jag har chansen att leva och utforska världen. Läsa intressanta kurser, meditera med buddhistiska munkar, utforska djungel, uppleva andra kulturer och lära känna intressanta människor. Ja det finns så många saker man kan göra så varför inte ta chansen? You only live once :)
.
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Precis, man visste nästan i början av Euforia att den skulle kunna ta hem hela kalaset, men i år är alla bidrag, all pausunderhållning och programledandet inget roligt alls, dock så tyckte jag att Ellen som sjöng songbird var bra i första deltävlingen, och han som sjöng om sin bror, vet dock inte om den är en låt man vill visa Europa :)
Kram

2014-02-09 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: