Varför?

jag vet inte riktigt, det är fortfarande mycket nytt och nya människor och jag har inte kommit in i det. Tenta på fredag och är väll inte jätte pepp på det...
Det är hemtenta i alla fall men det kändes ju inte bättre idag när de sa att de hade halverat tiden för skrivningen. Vill mest ha den gjord och överstökad, såklart vill jag att det går bra och att jag klarar den. Nu känns det bra, vet inte riktigt hur jag ska kunna plugga mer eller om jag gjort allt jag ska? Är mest orolig över att inte förstå uppgiften :/
.
Mycket information snurrar i huvudet och har fortfarande inte koll på alla i klassen. Känner mig ibland uppgiven för det är så svårt att komma in, känner inte igen mig själv? Jag brukar aldrig ha svårt att prata med andra men nu står det still i huvudet hur mycket jag än försöker. Vet inte om det är för att allt är nytt, jag hoppas det. Varför tänker man så mycket när man ska sova?!
.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Allt kommer att lösa sig ska du se, det gör det alltid ;)
Kram!

2013-09-30 @ 16:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: