listor

Skulle egentligen plugga men det är ju roligare med listor, tycker om listor i alla dess slag. Att göra listor, pack listor, tycker om listor och listor som denna.

Nämn något som gjorde dig glad igår?

När vi åt god mat och myste med film och när vi var ute på ängen och hittade fantastsiska fina små blommor i solskenet.

vad gjorde du kl 08 i morse?

Jag steg upp och började dagen med frukost och tv-serie.

vad gjorde du för 15 min sedan? 

Pluggade vetenskaps teorier och mänsklig kommunikation, man kan ju inte ha det roligare en söndag ;)

 

 

vad var det senaste du åt? 

Currygryta och sjögräsnudlar, haha låter kanske inte gott men det var det!

vad var det senaste du köpte?

Tre väldigt roliga böcker om kommunikation

vad är det för väder hos dig nu? 

Mulet, grått och regnigt mest hela dagen.

godaste glassmaken? 

Beror ju på vad man är sugen på såklart. Men jag älskar diam, polka och lakrits! :)

tror du på kärlek vid första ögonkastet? 

Visst vill man tro på det men, nej. Däremot tror jag att man kan känns en stark dragning till en viss person.

sover du tungt? 

Jag brukade göra det men vet inte vad som har hänt? Nu vaknar jag av minsta lilla och vaknar ofta väldigt tidigt -.-

trivs du med ditt jobb? 

Jobbar inte så mycket nu men det är väldigt kul och hoppa in när jag kan!

Favoritklädsel? 

Ja sånt som är skönt och höstmysigt. Varmt och gott ska det va.

favoritlåt just nu?.

Finns så många bra men tycker mycket om Från balkongen med Oskar Linnros och Am I wrong med Envy.

vad ser du om du tittar till höger?  

Ett buddha huvud på en byrå, fint tycker jag. 

vad gör dig glad just nu? 

Att jag inte ska plugga så mycket mer utan njuta av denna söndagen.

vad ska du göra idag? 

Snart laga lite mat och sen mysa med en film i höstrusket.

höger eller vänsterhänt?  

Höger

favoritgodis? 

Föredrar nötter i olika slag men om det ska va godis måste jag söga lakrits eller choklad.

kläder just nu? 

Mjukisbyxor, strumpor och tröja

sommarplaner?

Ääh  har nog inga ännu men hoppas på att jobba lite och såklart göra någon rolig resa :)

hur många kuddar sover du med? 

En, föredrar mjuka tunna kuddar.

morgon eller nattmänniska? 

Oftast båda, tycker det är skönt och vakna tidigt och känna att man hinner med mycket. Men det är på kvällen jag tänker bäst.

är du kittlig?

Ja det är jag men försöker att inte vara det. Meeeen det går ju inte så bra, dock inte kittlig under fötterna.

snarkar du? 

Tror inte det, möjligtvis om jag är förkyld?

stjärntecken? 

Fiiiiisk

stökigt eller välstädat? 

När det gäller mitt rum så har jag inte så mycket emot det om det är stökigt, ett kreativt kaos lixom. Men när det gäller resten av huset ska det vara städat och fint, mycket roligare att städa allt annat än mitt rum.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: