where did my inspiration go?

Jag måste få inspiration, något att lysa upp vardagen med. Hade helst velat befinna mig ett år tillbaka i tiden, i ett varmt land där man kunde tina upp lite. Jag tycker inte om att vara negativ för det är inte jag, jag brukar alltid vara positiv och tycka det mesta är roligt. Men inte nu. Jag trivs inte alls, trivs inte alls i min nya klass, trivs inte med universitetet och kurserna. Jag behöver något som får mig att må bra. Igår var det lite mys hos mormor och det behövde jag. Jag vill bli mig själv igen, skratat åt nästan allt och alltid va sådär positiv som jag brukar!
 
Blekinge är vackert på hösten! :)
.
Men skulle vilja vara tillbaka här för då mådde jag riktigt, riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna Söderström

Usch va tråkigt att höra! :(
Vad är det som gör att du inte trivs i klassen och mer allt? Är det någon inställning du har fått eller har det andra orsaker?
Hoppas att du hittar gnistan igen snart!
Stor kram

2013-10-14 @ 16:36:57
URL: http://mittkanada.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket, ja jag är väldigt nöjd med jackan, och den har änsålänge (den enda gången jag använt den hittills) varit mycket varm o go :3
Kram <3

2013-10-14 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: