Stormen

Det senaste dygnet har mest handlat om stormen, orkanen som jag trots att jag läst om så många gånger glömt namnet på. Här har det blåst ganska rejält ikväll men inte så mycket om man jämför med Gudrun, då var vi strömlösa i nästan en månad. Det är väll det som ligger i tankarna när man hör att det ska bli storm. Än så länge är strömmen kvar, ligger här i sängen och lyssnar på när vinden viner utanför fönstret. Ganska mysigt kan jag tycka men frågan är ju hur der ser ut imorgon? Namnet har jag fortfarande inte kommit på men det va ju som sagt inte det viktigaste

Promenad precis innan stormen drog in


Ja 80.000 utan ström och det känns som ett under att vår är kvar med tanke på att vi bor i skogen



Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vad kusligt det låter :s

2013-10-29 @ 13:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: