Jag ska göra det för min skull

Nu har jag bestämt mig för att jag ska må bra, jag ska göra det för min skull. Livet är för kort för att man ska gå runt och må dåligt! 
.
Från och med nu ska jag varje dag hitta minst en bra sak med dagen. Kan vara vad som helst men för att verkligen uppskatta det man har. Det finns faktiskt dom med betydligt större problem än mig! Så till det som varit bra idag, fick sällskap på tåget, hade en rolig föreläsare, kändes bättre i klassen idag, har en fantastisk familj (men det har jag alltid) och så var det helt magiskt när jag kom hem och jag kunde ta några riktigt fina bilder.
.
Blev en bra dag idag, nu går det på rätt håll! En av bilderna jag tog idag, dimman var så tjock och det kändes nästan som den skulle sluka hela huset. 
.




Kommentarer
Postat av: Elin

Heeeeeej hur är livet som student igen? haha! Trivs du bra med linjen och klassen osv.? :)

Så länge sen men aa har inte haft så stort intresse för bloggen sista tiden. Livet kommer lite emellan ibland :/ men jaaa så taggad på Kanada om 5 dagar!!! Har längtat hur länge som helst!

vaaa du måste se på How I met Your Mother, en klassiker ju haha. Serien tar slut snart vad jag har förstått av mina besatta klasskompisar (jag tittar från början, säsong 2 nu) så se medans man inte vet alla svaren en, typ vem som är mamman ;D haha!

jag skulle svara med men måste fixa mig lite, ska mysa med lite kompisar (eller aa mina kompisars kompisar, därför måste jag fixa mig haha)

Kraam

2013-10-18 @ 20:15:04
URL: http://hallonflickan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: