Safe Haven

Tänkte tipsa om en mycket bra film som jag tycker ni borde se, om ni gillar romantiska filmer.
.
Orginaltitel: Safe Haven
Genre: Drama, Romantik, Mysterium
Regissör: Lasse Hallström
Produktionsår: 2013
Filmlängd: 115min
Vart kan jag se den? Kommer på Dvd i Sverige den 27e november
Skådespelare: Julianne Hough som Katie och Josh Duhamel som Alex
.
Handling:
Katie, en ung kvinna med en mörk hemlighet kommer till den sömniga lilla staden Southport. Hon beslutar sig för att stanna och för att skapa ett nytt liv och glömma sitt gamla. Hon träffar Alex och han tvingar henne att möta det som hon är aldra mest rädd för.
.
Vad tycker jag?
Jag tycker detta är en riktigt bra film, har redan sett den två gånger och skulle nog kunna se den en gång till. Det är en typisk sån film som jag tycker om! Lite spännande och så mycket känslor, fina scener. Älskar karaktärerna i filmen och skulle kunna tänka mig att läsa boken, tror att den kan vara bra. Så till alla er som tycker om romantiska filmer se den ;)
.
 


Kommentarer
Postat av: Elin

åh den filmen är så bra, har också sett den 2 gången höhöh xD

aw tack så mycket, fast mitt hår är inte så långt som det brukar vara. Detär så slitet att det typ trillar av hårstrån hela tiden hahah vad äckligt det låter!

jaa asså jag har varit i Bollnäs i 5 dagar så vet inte hur det varit i Stockholm men tjaa idag var det supervarmt så tror det har varit fint väder. Där nere dåra? ;)

Yes, när vi var i Indonesien var vi på Bali, det var verkligen så vackert, men otroligt fattigt! Vi var där 3 månader efter den där bomben 2003 (måste påpeka att jag visste inte om att det hade varit en bomb för var ju rätt liten haha, men är lite creepy nu efteråt) så det var inga turister där typ, hade alla hotellen för oss själva, vi åkte nämligen runt så bytte hotell efter 1-4 dagar :) men det var vckra korallrev och god mat! Nån gång borde du åka dit :)

hehe jaa jag har en pojkvän, iförgår hade vi varit tsm i 5 månader, det är ju rätt länge ändå. Fast vi träffades nu i september men först i december blev det typ "allvarligt" mellan oss, haha så hela januari var vi typ tsm utan att det var officielt men i slutet av januari så pratade vi om det haha så man räknar ju efter det. Så tja, det är mysigt att ha någon att mysa med ^^

har du sett de nya PLL avsnitten? från säsong 4? De är sååå bra iiih det kommer ut ett nytt snart, på tisdag! Gillar dock inte att Aria och Ezra inte är tsm :( men säsong 3 kommer på dvd till hösten så det är väll det enda jag ser fram emot i höst. Min pojkis flyttar till Kanada i början av september :( men kommer dock hem till jul så det är ju bra att han bara e bort I typ 4 månader och så ska jag hälsa på under höstlovet :D men ändåååå det är så lång tid och så blir jag så ledsen av att tänka på det. Därför kommer jag hata denna höst hahah!


Men nu ska jag se på film och spela sims hela kvällen hahah älskar sims <3 XD Ha en bra kväll!

Kraam





2013-06-29 @ 21:01:07
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: