Happy Tour

Jag är kanske inte den största beundraren av snö och kyla men när det närmar sig julen så ska det faktiskt vara lite snö. Men så fort den kommer så tinar den ju bort igen :( De senaste två åren har jag firat nyår och förra året även jul i Thailand. I år ser jag faktiskt fram emot lite julmys här hemma och gärna med snö
.
Jag vill bara tipsa om en så fantstisk sak, kommer ni ihåg att jag för något år sedan skrev endel om Happy Walk? Gänget som gick från Bangkok till Phuket och samlade in pengar till ett barnhem? När jag och min vän gjorde vårt projektarbete träffade vi Calle och Christoffer från Happy Walk på barnhemmet i Muang Mai. Idag planerar Calle och tre vänner att utföra Happy Tour, de ska cykla från Karlskoga till Phuket, 1600 mil. Snälla gå in och läs på deras hemsida, de är helt otroliga!
.
 http://happytour.se

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofie! Allt är jättebra med mig. Hoppas du har haft ett härligt slut på 2013 och att du har hämtat nya krafter till skolarbetet!
Sitter just nu i bilen och väntar på färjan som tar oss till fastlandet igen.
Jag hoppas faktiskt att snön inte ska komma, jag vill bara ha den här över jul och nyår men om den inte dyker upp kan det lika gärna vara ;)
Har du avlagt något nyårslöfte? :)
Kramar <3

2014-01-05 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: