Kladdmaja

Nu börjar sommarlovet för mig, så skönt det ska bli. Igår var sista dagen på jobbet vilket kändes så skönt men samtidigt lite konstigt att inte gå dit nästan varje dag. Men nu har jag ledigt lite mer än en vecka och sen är det dags för universitetsstudier för min del, spännande och nervöst. Nu har jag hamnat hos mormor och ska vara här vid havet några dagar och bara njuta innan allt drar igång.
.
Har varit hela dagen i Karlskrona och oj vad fint det är, blir nästan avundsjuk på lillebror som ska börja studera där. Och sen kladdade jag upp en massa pengar på att köpa en MacBook Pro Retina med 15 tums skärm, så det kan gå. Det är ju tur att jag kan få extrajobba lite i höst :)
.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: