En stark resa igen...

Nedräkningen har börjat, nu är det snart bara två dagar kvar sen är det dags för nollning och universitetet. Känns lite konstigt men såklart blir det spännande. Nästan alla mina vänner har börjat så det känns lite segt att börja på torsdag. Dagen har spenderats med städning och utrensning av garderoben, hur kan det kännas som man inte har något snyggt när man har så mycket kläder att man knappt kan stänga lådorna?
.
.
Ja här är lite av kläderna och har en låda kvar, känns skönt o ha rensat ut. Endel för slitet och endel för smått. Ikväll väntar Morgan och Ola-Connys nya program där de ska resa med bil genom Europa. De är för roliga!
 
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj hjälp ska du börja på universitetet?! Hur kan alla vara så gamla helt plötsligt ahhaha ska själv ta studenten nästa år wäääh I don't wannaaaaa hahah! Men va kul för dig, vad ska du läsa?

Pitch perfect är verkligen så kul! Såg du den på bio eller via datorn? jag har velat se den fett länge men inte varit på film humör i vår så nu i sommar har jag nog sett minst 15 filmer på bara 3 veckor eller nått, haha sjukt!

Ja resa är riktigt givande på alla sätt, älskar det! Även när man åker på en fest resa med sina kpmisar till Grekland hahah! Shit vad vi hade det kul :D Men skulle gärna vilja bila runt eller vara på en längre resa någonstans, så som du gjorde i Asien! Det jag sparar pengar till är föresten flygbiljetter till att hälsa på min pojkvän i Kanada i höst. Han ska flytta dit om ca 2 veckor och så ska han jobba där i kanske 4 månader eller så, så det kommer bli sjukt jobbigt men kul att hälsa på under höstlovet :) men det är snuskigt dyrt med biljetter dit. Måste hosta upp 7000 koronor bara för biljetterna och jag har inge jobb... än uhuhuh! Dock har jag typ det på kontot men asså vad ska man leva på hela hösten och våren? BEHÖVER JOBB! Usch hatar Stockholms ungdomsarbetlöshet haha.

hihihi det var jeansvästen jag inte kunde låta bli att köpa ;) och halsbandet, men jag köpte två så att min bästa vän ska ha ena och jag det andra eftersom hon fyller år nästa vecka. Det ska ju föreställa ett evighetstecken ^^ så det blir väll lite som ett "bästishalsband" som man hade när man var liten hehe.

No, dags att sova och lycka till med universitetet imorgon!!!!! :D Svarar mer så fort jag kan, kraaaaaaam

2013-08-27 @ 00:50:45
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: