Sista dagen

 
 
 
 
Idag är det sista dagen på jobbet för mig, känns lite konstigt men också ganska skönt. Har en massa saker jag måste göra här hemma innan jag åker väg. Kan inte riktigt förstå det men det är bara 18 dagar kvar tills vi åker, jag ska packa, hinna träffa vänner, släktingarpåg på kalas, umgås med familjen och så är det en del städning jag borde göra också. Det är inga måsten men det är borden, jag borde verkligen rensa mina två gardober också. Det ska nog inte vara några problem att sysselsätta mig ^^
.
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och återigen är jag avundsjuk på dig för att du orkar skaffa dig ett jobb, att du alltid har saker att sysselsätta dig med, och att du ska åka på volontärresa! :D Jag känner att jag verkligen borde göra något med mitt liv -.-
Vad jobbade du som förresten? :)

2012-09-02 @ 18:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: