Back in Sweden and its cold

Hejsan svejsan på er alla :)
Det var ju mer än en månad sedan jag skrev här, oj vad tiden har gått snabbt. Har precis kommit hem från Thailand igen och vi möttes av minus 10 grader, skönt? Nje inte så, men det var iaf snö så det var ganska vackert ute :)
.
Sitter i skolan nu och det känns lite konstigt att vara tillbaka, lite overkligt. Kommer uppdatera lite senare med bilder och sånt men ville bara kika in och säga att resan var awesome och jag skulle gärna åkt iväg imorgon igen om det gick :) Hoppas allt är bra med er så hörs vi snart igen :)
.
Hittade lite bilder från resan som jag har hunnit lägga över på datorn så här kommer dom :)


Kommentarer
Postat av: Therese

men gud vad härligt! :)) kan inte vänta att få se bilderna! :D



Kram Therese

2012-01-26 @ 16:41:19
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: Elin

shit kan inte fatta att du redan är tillbaka!! Åkte ni inte nyss?? hahah. Hoppas ni hade det underbart och att ni är bruna som pepparkakor :D



Kraam

2012-01-26 @ 20:36:38
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Hej Sophie!

Gud va skönt ni verkar ha haft det. Vet du vad?! Just nu står jag och mamma i köket och gör din "Hallonmousse med nonstop godis" :D !

Hopas det blir lyckat ;)

Kram på dig :D<3

2012-01-28 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: