obsession

känner ni igen det där pirret eller sugen man kan få i magen ibland? när man tänker på något man längtar efter eller som man verkligen vill göra? På ett sätt vill jag inte ta studenten (I know, många tycker jag är galen haha) men man vet alltid vad man ska göra och tro det eller ej men mycket har varit roligt! Sen är det saker efter studenten som jag verkligen ser fram emot och som jag skulle vilja göra nu.
.
Få nya erfarenheter på Maxi, kassa och färskvaror. Det känns som en stor möjlighet för mig att utvecklas och det hjälper mig också att göra det jag vill efter sommaren. Jag och Emilia mailade idag organisationen i Kambodja och det var så roligt, jag har typ redan gjort upp en plan i huvudet hur vi ska åka runt sen när vi har varit volontärer. Haha hon sa att hon litade på mig och kunde i princip följa med vart som hällst, det pirarr i magen så fort jag tänker på det och det är en sån härlig känsla :) Vi ska göra verklighet av det!
.

310300_266440453393050_100000812927232_708471_1893713352_n_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: