ikea today

Hoppas ni alla hade en superduper bra midsommar! Min var jättefin med lite sol, sill och potatis och en massa annat gott :) Jag har också hunnit med två kalas efter det, träffat kusinerna och haft det mysigt. Tänk va sommarlov är bra så man hinner träffa en massa trevliga människor.
.
Idag blir det Ikea och förhoppningsvis orkar jag med att städa rummet lite för det är inte så fint just nu :P Men varför vara inne och städa när man kan vara ute och njuta?
.

Rengöras, jag, min, rum, rent, funny-112b7ba371030ef636e689fc0debf060_h_large



Kommentarer
Postat av: Elin

mohaha jag fick en iphone idag :D eller det är en 2 månaders förtidig födelsedagspresent :D eftersom jag hade varit mobillös sedan slutet av april så.. men eftersom jag åker till england imorgon bitti så kommer jag inte få använda den så mycket. Den har inte startats än heller, det gör den typ ikväll eller så. haha lite bittert men är mer sugen på engöand än mobilen måste jag erkänna ;)



haha videon var lite speciell ;) men den var rolig att göra även om den blev ganska dålig ^^ haha låten är liksom bra men lite på driv, haha den har varit med i junior eurovision 2003 från kroatien :P så asså liite på driv för att den är rolig men tja jag tycker den är bra ;)



nää jag har inte sett 90210 men jag vet vad det är, är inte det en ny dramatisering av den gamla 90201 som du ser på? jag har för mig att det finna en liksom äldre varition :P



haha joo bd part1 trailern som kom var en teaser trailer, men jag hoppas att den officiella trailern kommer i typ augusti :P det skulle vara awsome! på min födelsedag kanske... ;)



haha nej men nu måste pappa kolla på min dator, den muppar sig och håller på såå... liite irriterande att den ska göra så -.-



Kram och ha det bra här hemma! Hörs i slutet av juli ;)



2011-06-27 @ 15:07:23
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: