iphone 5?

Hejsan svejsan :)
Idag har jag plockat jordgubbar, varit hos frissan, fixat blommor tills imon och inhandlat en kjol. Tänkt att det redan är midsommar, tiden går så fort. Fick reda på idag att min mobil laddare är upphittad i Prag och att jag kommer få tillbaka den :P
.
Skönt att få tillbaka laddaren, ville ju inte köpa ny nu när jag hade tänkt att buta mobil i höst. Funderar på den nya iphone 5 som ska komma ut, enligt Bloomberg ska den komma i september. Ser fram emot det, ska bli spännande, måste ju bara tillägga att jag blev lite avundsjuk på pappa eftersom han fick en iphone 4 idag.
.
En bild som inte har med inlägget att göra, här äter vi italiensk glass i Prag :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan!



Jag har också funderat på att köpa en Iphone, tänkte köpa en 4:a, men jag kanske väntar tills 5:an kommer ut, oroar mig bara för priset :S



Det låter som att du är den typ av tjej som aldrig sitter stilla, alltid har saker att göra eller pyssla med, du anar inte hur kul det låter, och jag bara älskar att få läsa om vad du gör (känner mig som en stalker, men jag är bara uttråkad ). Jag har försökt att hålla igång med städning och att ta hand om mina djur och att träna och shoppa, men nu har mina sysselsättningar tagit slut, och jag sitter bara vid datorn med pyjamas just nu, jag känner mig väldigt uttråkad. Om min uppfattning av dig stämmer, kan inte du ge tips på vad jag kan göra / vad du brukar göra? Jag är öppen för allt möjligt!



Stora kramar :)

2011-06-25 @ 15:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: