vad gör man när man har håltimme?

Håltimme kan vara roligt men är inte roligt när man är ensam och ingen av ens kompisar har det, Sitter just nu själv och väntar på att ha tyska, alla andra har lektioner. Vad gör man när man har håltimme? Hade jag varit smart hade jag gjort lite matte eller kanske historia. Men just nu känner jag mig inte så smart så jag tittar väll in på facebook eller spelar något tråkigt spel.

Efter ett tag inser jag nog att jag borde göra mina läxor istället :)
/Sophie

Bara för att Gustav är söt :)
Bildkälla



Kommentarer
Postat av: Emma [Hockey-Foto-Twilight]

Sv: Jag hejade på Daniel igår! :)

2010-09-30 @ 13:24:32
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: Elle

haha jaa han är söt!

nää, hittade du på något spännande, som tex läxor?



jaa det är jag också! min kompis och hennes kille jar varit tsm i 7 år! ( asså först väldigt oseriöst i typ 1-2an sen så blev de kära på riktigt, värsta sagan!) och jag blir så avis på dem :P hade bästa pojkvännen, men sen var jag så korkad nog att göra sluta med honom :( men vi är fortfarande vänner så det var nog inga sådär "djupa känslor" för isåfall skulle vi nog inte vara vänner idag :P



jaa och om alla har lektion så kan man inte ringa någon heller, hmm knepig situation du har hamnat i!



Maggie ska ju spela Irina, som du redan vet vid det här laget :D



svarar på de andra imorgon! Har du några planer för imorgon (idag)?



Kramar Elle

2010-10-02 @ 00:24:52
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: