Breaking Dawn

Go kväll!
Jag tar en liten paus från kvällens läxor och roar mig här en liten stund. Blev skolfilm idag Sin Nomre en spansk film, hemsk men ändå bra.

Jag vet att de flesta av er redan har sett de här bilderna, men jag måste bara lägga upp dom även om det var ett tag sen de kom ut! The Twilight Saga Breaking Dawn part 1 har börjat sin inspelning och de första bilderna har kommit ut och det var på Bella och Edward. (Kristen Stewart, Robert Pattinson) Det är ju som sagt mer än ett år tills vi får se de två på biodukten tillsammans igen och visst känns det lite för lång tid att vänta?
Lovade mig själv att hålla mig ifrån spoilers för filmen men det gick ju inte så bra. Måste bara tillägga att de ser supersöta ut tillsammans och så snygga är dom också!
/Sophie



Kommentarer
Postat av: Elle

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! BREAKING DAWN! :D längtar längtar längtar så mycket! fick värsta rycket därva! ^^



usch vad jobbigt med läxor, har vant mig med ickeläxordagar. Men läxor är änså okej, det är proven och uppsattserna som är jobbiga!



jaa visst är det en bra idee! :D ska verkligen göra så, kan ju göra lite i julklapp till några andra. kanske pappa! :P



varsågod! dina små tips var också nice :D



hmm jaa vi var inne vid stadsteatern, gick backstage och såg var de sydde kläderna och vur de för rekvesitan mm :) det var faktiskt jättekul! eh, ja det var en studiebesök :P har din klass gjort något roligt studiebesök?



Kram Elle



2010-11-11 @ 19:09:53
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: