Melissa Horn-Innan jag kände dig Signerad!

ibland ska man ha tur :) allt har gått rent och sagt skit de senaste två dagarna, ingenting vill som jag. Min hjärna svämmar över, igår långa konversationer i 5 timmar sen hade jag äntligen sagt det jag ville ha sagt. Trött hela dagen och det kändes som ingenting kunde gå bättre idag, kom hem och i brevlådan låg ett paket! :D
.
Hade ingen aning vad det var, men öppnade det försiktigt och i låg Melissa Horns nya skiva, som lilla jag hade vunnit. Gav den till min mamma för jag visste att hon ville ha den (förtidig julklapp), skivan var signerad och mamma blev jätteglad & det blev jag med! Kanske denna dagen slutar bättre trots allt? En god gärning det gör dagen bättre!
.
Fin musik :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va sött :D

2011-09-27 @ 17:46:56
Postat av: Elin

tycker hon är ganska bra faktiskt! Men alla låtar låter lite lika i mina öron :P gulligt att ge den till din mamma :D lyssnar du mycket på Melissa Horn??



Jaaag veeet! Taylor är helt fullkomligt underbar i klippet!! Vackraste klönningen och värsta sexiga rösten XD haha om jag var kille så skulle jag lungt haffa ;) haha! hennes parfym kommer senare i höst så hoppas den kommer i November för då kan man önska sig den i julklapp :D använder du nån särskild parfym??



aaw tack så mycket! haha det var mamma som gjorde mitt hår, hon improvisserade och så hade vi bara 50 min på oss ^^ jag satt som på nålar för jag trodde inte vi skulle hinna medans mamma fick panik för hon inte visste vad hon skulle göra... men det blev ju bra tillsist ^^ haha! ååh tog du den blåa?? hoppas att min skola har bal i 3:an! Fick annars en i 9:an, vissa andra skolor fick inte det... så rätt så nöjd är jag ändå även om jag inte skulle få en bal i 3:an, fast lite bittert ändå! haha men varför köper du din klänninge redan nu?? haha är det för att de bästa ryker först?? ;) ganska sött av dig att köpa en redan nu :D



Kraaam



2011-10-05 @ 22:39:06
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: