life moves fast

Hej på er :)
Det var några dagar sen nu men mitt liv går nog i 200km just nu och jag hinner verkligen inte göra allt jag vill. Vet inte om det är bra eller dåligt men ibland kan det va skönt för man hinne rinte tänka :p De senaste dagarna har jag och min kompis jobbat med vårt kommande projektarbete och nu har det gått lite frammåt för vi har nog tre tidningar med oss och vi ska prata med den ena imon! :)
.
Det har varit författarbesök av Bob Hansson på skolan, prov, läxor, körkortsteori och en massa annat att göra. Men nu ser det ut som jag hinner andas några dagar :) Är allt bra med er och ad hittar ni på?
Kram Sophie

Tumblr_lhgmqsxyng1qapze5o1_500_large

källa



Kommentarer
Postat av: Elle

jaa du, skoja inte! om 2½ månad går jag ut nian, uhuhuhuhhuhuhuhuhuhuuhhuuhhuhu! och då ska vi haft avslutningsmiddag, bal slutbetyg skolavslutning, aaaaaaaaah! hehe sorry men jag har panik, vill inte sluta klassen :( vi är som typ syskon, alla bråkar och skyddar varandra som syskon och alla är så himmla underbara! usch, nästa klass kommer vara en besvikelse tror jag! hehe glada tankar om gymnasiet ^^



jaa taylor är så fin och underbar! fattar inte hur hon orkar vara så fantastiks hela tiden ^^



haha jag hade inte hört om någon ^^ men hoppas de var bra iaf, men vissa var säkert bättre än andra :P det brukar vara så! dina ögon måste ha varit fyrkantiga när du kom hemm! haha!



ååh våren är här i stockholm! all asfallt syns (jippie, betong!) och det finns snödroppar i vår trädgård! :D dåklart är det grymt mycket snö kvar men faktiskt inte så mycket som man kan tro. men det är vatten överallt! pölar lika stora som atlanten om inte större så skorna är snart fuktskadade ^^ haha! hur är det där nere?? ;)



vad kul presenter, är lute sugen på det själv, ,men ändå inte hehe! en guldberlock, var har du den? på ett armband eller? eller kanske på halsbandet? kan du inte fota dem och lägga upp?? :D skulle vilja se :)



jag ska träffa han killen, lite stelt men aja och så ska jag kanske vara med min barndomskompis sara och aa plugga lite svenska. ganska chill helg faktiskt. ska även shoppa lite nån dag. hur ser din helg ut?? har du några planer? :)



Kram Elle

2011-03-23 @ 21:56:21
URL: http://www.hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: