here comes the sun

det jag så länge har väntat på är äntligen här, men så kan jag inte njuta av det :( Solen och värmen har äntligen hittat hit till Sverige och då tvingas jag sitta inne och plugga natukunskap. Kan inte kännas sämre. Det är inte precis som jag har tänkt att bli doktor, varför ska man då kunna så mycket om alla sjukdomar, gener och kemiska sammansättningar?!
.
Okej plugga lite till och sen ska jag faktiskt gå ut och njuta av det fina vädret i alla fall!

Light,girl,sunlight,field,sky,sun-41f879e85059982543f409644eec8aeb_h_large

we<3it



Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas att det går bra i skolan, och hoppas att du är tillbaks med bloggningen lite mer :D, har faktiskt saknat att läsa din blogg! :/



Ha det jättebra!

Kram Therese

2011-04-10 @ 13:24:41
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vet hur det känns, men jag skippade plugget, och gick ut på förmiddagen och sen pluggade jag :)

2011-04-10 @ 17:13:44
Postat av: Elin

ååh aa idag har det varit jättevarmt! säkert 13 grader i solen kanske mer! det var iaf 11 i skuggan :P fast det har blåst galet mycket så det har varit lite svårt att vara ute, men vi bor så nära vattnet så det är kanske därför :P det blåser ju från havet! jobbigt med massa plugg, jag har bara ett reportage som ska in på tisdag, jag har bara slutet kvar men jag har ingen aning om hur jag ska avsluta det, så jag får sitta med det imorgon då :P haha orkar verkligen inte plugga idag!



asså aa det är skönt efter ett nationellt prov eftersom då är det över, aldrig mer liksom! men innan är man i upprorstilstånd, iaf jag är det! så galet nervös och oklar i skallen ^^ men har bara uppsatts i engelska på onsdag sen så är det bara matten kvar :D såååå skönt för då kan man andas ut. Men det sista är i mitten av maj så då är det bara 1 månad innan skolan slutar :S usch vad hemskt!!!!



ja men gud, jag kollade in scrapblog och det funkade! Skulle inte det stängas ned?? kul att det fungerade iaf, gjorde min nya header där, skönt att det gick att skapa där. blev riktigt glad faktiskt! Gick du bara in och kollade där eller hur ,ärkte du det??



haha asså jag är förkyld och hes men ingen feber eller så så jag kan vara i skolan men igentligen så är jag nog lite sjuk, men aja jag tycker skolan är rolig :D (då menar jag inte läxor och proven..)



jaa vad kul at vara en simsgubbe ^^ de lever sitt liv och bara är lyckliga eller iaf för det meste :P spelar du sims ibland??



Kram Elle

2011-04-10 @ 20:38:05
URL: http://www.hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: