Pop Danthology 2013

I helgen har det varit 96 års kalas för min gammelfarmor, jag hoppas innerligt att vara så klar i huvudet som hon är om jag kommer upp i den åldern! Tårta, tårta och gosaker blev det och idag fick det bli power walk och städning. Vet ni vad det bästa med att städa är? Jo det är att man får spela jättehög bra musik och så kan man gå runt och sjunga för sig själv.
.
Jag har för längesen skrivit om olika remixer på låtar och bland mina favoriter finns Pop Danthology, han gör remixer med årets låtar. Nu har han lagt upp 2013 års låtar.
.
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow vilken bra remix! Jag har aldrig lyssnat på honom men det var riktigt bra.
Jo jag ska till Kanada ;D
Kram :)

2014-01-12 @ 17:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: