time is running

Ojdå då var det samma visa igen, har lovat och lovat på att bli bättre på att uppdatera men det är ju tydligen något jag aldrig kan hålla. Men vad har då hänt sedan sist? Jodå en hel del har faktiskt hänt.
.
Mormor är i Thailand en månad och lägger ständigt upp underbara bilder från ett land jag saknar så mycket. Tänka sig att det redan är ett år sedan jag var ute och reste i det fantastiska Asien.
Sedan såg jag Catching Fire och den var brilliant! Se den om du inte rdan har gjort det, verkligen tänkvärd!

Jag har pluggat en massa, skrivit grupparbete, tentor och läst alldeles för mycket. Har sett lite för mycket på tv-serier och förökt att kompensera det med träning. Igår sökte jag också plats för utlandsstudier, spännande men jag kan faktiskt inte helt ärligt säga vilket jag hoppas komma in på mest. Nu är det bara att jobba på, imon är det redovisning och sen inlämning och tenta. Snart är julen här och jag hoppas faktiskt på att snönkommer lagom till julafton :) hing Fire och den var helt brilliant! Har du inte sett den se den, verkligen tänkvärd och det finns mycket man kan dra till världen vi lever i. 
.
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jag vill så gärna till Thailand! Vill inget hellre, det är så vackert och mysigt!

Catching Fire var helt fenomenal, Jennifer och de andra spelar så otroligt bra. Hon visar skräck och rädsla så bra (speciellt när Cinna dör)!

Bilden på dig och din syster är jättefin.

Hoppas du mår bra, kram <3

2013-12-03 @ 15:37:00
URL: http://mittkanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: