no power

god morgon :)
Igår var det melodifestivalen och ska jag vara ärlig var det ingen höjdare. Jag hoppas att det blir bättre nästa helg! Kände ni som jag eller tyckte ni det var bra och ni hittade kanske redan nu en favorit?
.
Tyvärr har min laddningssladd till datorn pajat -.- Men mitt nyårslöfte var ju att sitta mindre vid datorn så nu får jag väll räkna matte, däremot blir det svårt när jag ska skriva historia arbete. Jag ska försöka göra inlägget om drömfångaren och förhoppningsvis kan jag göra det lite senare idag ;)
/Sophie


Bk



Kommentarer
Postat av: Elle

hmm jag såg inte, var på tjejmiddag, men ska se nu i helgen. jag har hört av några att melodifestivalen är lite B eller vad man ska säga, ingen power i som du sa. synd, det var så många bra med förr!



hehe måste själv säga sorry för att vara seg, hehe aa det finns såklart många förklaringar men tror inte du vill höra alla. Kan ju säga att NP har gjort mig instabil (heh vet inte vad det betyder, det låter som det passar in^^)



frågar du mig om jag gillar cupcakes??? JA! :D jag älskar det, det är så gott! I alla <3 dag present ska jag och min ena kompis överaska våra andra vänner med söta cupecakes :D vi ska baka dem själva och dekorera dem också :D wii ska bli så kul! tror de kommer bli överaskade! hmm ska även göra små kort imorgon, älskar alla <3 dag :D fattar inte att vissa, host killar, tycker det är en bullshit dag! Det är så gulligt jue! :D hihi har börjat på min cupcake, grunden på själva bakelsen, gör efter bilden du la ut. Tyckte dne var så söt :D min kompis gör en mugg med choklad och en marsmellows :D super cute!



haha sicken busig sladd du har ^^



jag hade det sista skriftliga svanska NP idag, det känns så skönt nu! men är galet nervös för vad jag får för betyg och sitter och över analyzerar allt! inte så bra.... årets tema var "eld och lågor" vad hade ni för tema?



ååå vad hemskt! tror inte jag vågar läsa den :( tsunamin var så läskig det är nackdelen av Thailand, att jag är galet rädd för att dör av em tsunami! ^^ men de har ju massa system nu iaf det skulle hända igen, tur! men hemsk för alla som dog!



min favo bok, är såklart TTS sen gemma doyle triologin (ögat över månskäran, upprorsänglar och längtans rike) de är galet läskiga och super bra och sorgliga! läs dem! :D hmm det finns såklart många bra böcker men tror det är mina favosar, fallen ängel såklart också.. O_o patch.... hehe!



Kram Elle



2011-02-10 @ 18:43:28
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: