Kommentarer
Postat av: Elin

hehehe det var ett tag sedan jag svarade... är rätt lat av mig haha!

Åh gud så kul att ni är ute och reser! Du måste skriva om det och lägga upp massaaaa bilder! skulle också vilja åka utomlands när jag har gått ut! Fast kanske inte så länge utan typ i europa, har inte varit där så mycket. Mest i Asien typ. Eller okej efter nu i sommras när vi bilade till italien så har jag varit mer i Europa haha! Men skulle kunna jobba i Grekland med en kompis eller så. På typ ett hotell eller nånstans... vet inte vad man kan jobba som där över en sommar eller så haha!

ååååh till jul har jag gått klart halva gymnasiet. Hur sjukt? GALET!! hahah har några kompisar i 3:an och de går ut snart det är också helt stört! hahah!

Jaa att få sommarjobb i stockholm är nog inte det lättaste haha! Ingen av mina närmsta kompisar fick något... dock har några sökt helg jobb nu. Skulle aldrig palla jobba helger UTÖVER plugg och social liv. skulle bryta ihop och börja gråta hysterisk haha. sååå fattig är jag inte, kan lätt leva på 1000 kr i månaden haha. Men mina klasskompisar blåser 500 kr i månaden. vette katten på vad haha. Mat och alkohol typ xD

åååhhh jaaa de nya PLL avsnitten!!! Du har antagligen inte sett nya Halloween avsnittet (kom ut i tisdags sattäääh hahah) men det var grymt! du har så mycket att kolla igen då :D

Ha det superbraaa nuuu iaf den sista tiden ni har kvar!!

Kraam Elin

2012-10-28 @ 21:33:44
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: