84 dagar kvar sen bär det av!

Hejsan!
Som vanligt, längesen jag skrev här. Här har hänt så mycket den senaste tiden att jag inte har hunnit med allt jag tänkt. Jobb, jobb, jobb, en massa kalas, midsommar och vänner, det är väll så man kan sammanfatta det lite snabbt. Idag blir det utflykt med morfar och det ska bli mysigt och sen ska jag jobba 18-21.15 :)
.
Tänkte kika in och berätta lite roliga nyheter, jag är så lycklig! För två dagar sedan bokade jag flygbiljetter till mig och Emilia, så nu blir resan verklighet. Den 20e september bär det av mot Bangkok där vi sedan ska ta oss till Kambodja och Siem Reap :) Flyger hem gör vi den 28e november så det blir en lång resa med volontärjobb och backpacking, ska bli så spännade!
.
Ps. Ska försöka bli bättre på att uppdatera ;)
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är sååå avundsjuk! :D

Svar: Jag ser fram emot det så mycket! :D
Sophie

2012-06-28 @ 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: