Hit the road jack

vart tog det fina vädret vägen? det förvann men kanske kommer det tillbaka snart. Helgen har till största delen bjudit på jobb, igår åkte iväg 10.30 och var hemma 21.30. Idag var fina Emilia här och kan ni tänka er, snart bär det av för oss! :)
 
Hann med lite rea shopping förra veckan och kanske är det plagg som kan följa med till värmen? 6 st linnen och en klänning som inte är med på bilden.
1,2,4,5 är från H&M ord.pris 129kr och rea 50kr
3,6 är från Gina Tricot, ord.pris 99kr och rea 49kr
En blå och vit klänning på H&M ord.pris 149kr och rea 50kr.
 
Nu ska jag och syster se Lorax :)
 


Kommentarer
Postat av: Elin

HEEEEEEEEEEEJ!!! Sorry för att det har tagit sån extremt lång tid! Jag är officiellt världens segaste hahah! Senast var det Påsk lol hahah! men ja jag hade ett bra påsklov ;) hur var ditt hahah kanske ska fråga hur ditt sommarlov har varit istället?! :)


jag vet inte har en såndär "gilla inte hungergames" period men när jag väl ser den så kommer jag väll antagligen gilla den. hahah! Jag gillar inte att vara mainstreem. gillade ju inte Twilight från början eftersom alla andra var kära i den. Men sen typ 4 månader senare såg jag den och föll för hårt för det hahah!! typiskt mig!

åååh köpa sommarkläder är nog det bästa som finns! Blir så lycklig av det! Vår kläder är skönt att köpa men oftast fryser jag bara i dem hahah! Så efter sommarkläder är höstkläder min favorit. Mysiga koftor och leggings! åååh mysfaktor! Men HATAR vinterkläder om man ska vara fin fryser man bara och om man klär sig varmt e det fult hahaha I-landsproblem XD vad gillar du mest för kläder?

vart ska du nån stans? Vet att du skulle utomlands men kommer inte ihåg vart och med vilka?!

jaa när vi åkte till Italien bilade vi ned genom danmark, tyskland, sweitch (haha pallar inte söka på google) Litchenstein (??) och på hemvägen Österrike också :) Såg så mycket fint och på min andra blogg finns det lite bilder men har inte hafft tid att lägga upp alla än hahaha!

asså vädret här är väll helt ok, på mornarna är det ubervarmt och soligt men sen mot dagen blir det lite molnigt men fortfarande varmt men man vill ju kunna solaaaa XD hhaha! hur har ni det i skåne (eller?) haha!?

om du har fått alla kommentarer så är det lite pinsam hahah men försöker igen XD


Kraam

2012-07-30 @ 17:20:58
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: