vilken klänning?

Lovet är slut och det är skola igen, 4 svenskaläxor till idag och det kändes ju bra. Projektarbetet har det jobbats med och just nu känns det bara som om det står om läxor och tråkiga saker här...
.
Har lagat mat och tagit det lite lungt i eftermiddag och nu sitter jag och tittar efter student/avslutningsklänning och det ska ju gå i vitt. Har tittat igenom hur många sidor som helst men har nu tre favoriter, vilken tycker ni är finast? :) De är ganska lika varandra
.
1.
2.
3.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va söta! Jag gillar dem allihop, men jag tyckte den första är väldigt söt och skulle passa jättefint på dig :)

Dock gillar jag ju mer svarta kläder så jag föll lite för den svarta färgen men de är alla fina i vitt :D

Kramar

2012-02-28 @ 10:06:00
Postat av: Elin

Åh, köpa klänningar är det bästa som finns! Tycker den första och den sista var de fnaste. Den i mitten var söt men är liksom väldigt alldaglig. de andra sticker ut! Hmm kanske tycker jag den första i vit eftersom det är en avslutningsklänning! :D



Kraam

2012-03-01 @ 14:36:09
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: