one week

våren är nästan här, igår var det 10+ grader ute och snön är nästan borta. Det är redan fredag och denna veckan har gått så snabbt, i tisdags fyllde jag år och jag fick ett par nya Converse (mina gamla är hål i överallt) och sen fick jag en annan sak, skulle nog vilja påstå att det är den bästa födelsedagspresenten jag någonsin har fått! Kan tyvärr inte säga vad det är ännu men det kommer, det lovar jag ;)
.
I onsdags var jag och några fina vänner på Sorello, de överraskade mig med en ny fin väska och en jättegod glass. Så fint av dem, så bilderna här under kan ganska bra sammanfatta min vecka. Just nu sitter jag och jobbar med projektarbetet, sakta frammåt och idag var det exakt en månad sedan jag kom hem från underbara Thailand. Kommer snart lite bilder och berättelser därifrån :) Nu ska jag jobba vidare, ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Elin

åååh vilka fina presenter :D spännande med överaskningen... hihih.jaa det är så skönt att ha lov!Bara chilla men tanken på att förra sportlovet var jag i Thailand så är det ganska onice haha! Vill tillbaka jag med... ska svara på fina kommentarer men nu måste jag byta om innan min kompis kommer :S waaa hah klockan är 1 lisom....



Kraam

2012-02-25 @ 13:10:36
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: