Step Up Revolution

Orginaltitel: Step Up Revolution
Regissör: Scott Speer
Sverigepremiär: 16 januari 2013 (Dvd)
Genre: Drama, Musik, Romantik
Längd: 99min
Utgivningsår: 2012
Skådespelare: Kathryn McCormick som Emily, Ryan Guzman som Sean.
 
Handling:
Uppföljare på de andra Step Up filmerna men den är ändå fristående. Emily har drömmar om att bli en proffisionell dansare och dotter till en förmögen affärsman. När hon anländer till Miami träffar hon Sean som är ledare för ett dance crew och när Emilys pappa hotar att förstöra stadsdelen där de bor tvingas de göra allt va de kan för att stoppa honom.
 
Vad tycker jag?
Jag är själv urusel på att dansa och älskar därför nästan alla filmer som har med dans att göra. Jag tyckte verkligen om denna Step Up filmen det var många häftiga dansscener. Sedan måste jag ju säga att Ryan Guzman ser väldigt btra ut i rollen som Sean, ett plus i kanten. Gillar ni dansfilmer se den, oo vad jag önskar att jag kunde dansa :)
.
Klicka på bilden för att se trailern
Step-up-revolution-06_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: