ett försenat tåg...

Varmaste dagen i augusti och den hann man inte njuta så mycket av, efter jobbet skulle jag fixa pass och fick åka tåg och gå till polisstationen. Det hela tog ca fem timmar, ja att fixa passet tog fem minuter men sen var det väntan på tåg och såklart när jag åker försenat tåg! :(
.
Men nu ska jag mysa med film, senaste filmen jag såg var Tower Heist. En ganska rolig film, blev lite förvånad  och jag hade inga förväntningar på den så jag måste säga att den var ganska bra. Har alltid tyckt om Eddie Murphy ;)
.
Tumblr_m4vrfnxih81r5rm9yo1_r1_500_large
 


Kommentarer
Postat av: emma

passa på att njuta av dina lediga dagar nu sofie, dem har du verkligen förtjänat! :D kram <3

2012-08-20 @ 21:53:02
URL: http://heystarkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: