det blir inte som vanligt

Det bästa med att blogga är att logga in och se att man har fått nya kommentarer! Det är så roligt och man blir så glad :) Snart är allt som vanligt igen, somaren är slut och imorgon börjar syskonen skolan. Det är nu det börjar kännas konstigt, alla går tillbaka till det vanliga utom jag. Ingen skola, inga lektioner och inga mysiga raster och håltimmar... Men jag klagar inte för jag har mycket roligt framför mig!
.
Dagen spenderades i närmaste stad med min fina vän, blev inte mycket shopping men mys och prat blev det en hel del av. Imorgon väntar jobbet igen.
Dagens köp, klänning Gina Tricot 199kr


Kommentarer
Postat av: emma

Så snygg klänning! Allt bra med dig? :)

2012-08-14 @ 23:41:39
URL: http://emmaanystrom.blogg.se
Postat av: B2

Wow supersnygg!! Du fixar lätt en kille på kroken snart! :* <3

Svar: Hehe tack! Ja det hade ju varit kul att göra det ^^
Sophie

2012-08-15 @ 23:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: