jag bjuder på det!

dagens igår måste ha varit när jag gjorde bort mig för hela engelska c gruppen :P
Läraren: Oh here is some pictures from New Zeeland, the first one is a Kiwi bird. Its hard to see what the rest of the pictures present.
Jag som hade lyckats lista ut vad den ena bilden föreställde var så inställd på att säga det så jag hörde inte nästa fråga.
Läraren: We move on, so what does New Zeeland mostly export?
Jag: Buuungyjuuump!! Alla började skratta och jag insåg att det var inte alls det hon hade frågat :P
.
Men jag kan bjuda på det ^^
Tumblr_lrs416wtxv1qaobbko1_400_large


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha :D

2011-09-23 @ 17:52:44
Postat av: Sophia

Hahahah, låter som om du hade en liknande dag som mig xD kram s

2011-09-23 @ 23:47:40
URL: http://Feelingproud.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

hahaha underbart! ^^ sånt händer lite då ocj då ;)



jaa jag tror filmen kommer bli bättre än de andra 3! Den måste nästan bli det. Hel sjukt att det snart är dacks! Kommer ihåg när man bara "Shiiiit den kommer höstan 2011...??!! Det är ju sommar 2010 nu!!! Typ ;) haha! Och nu är den här. Vad är det dit? 54 dagar?? nåt sånt iaf! Heeeelt sjukt :D



hmm just nu är mitt rum lagom städat, skulle kanske behöva plocka lite men det kan hållas tills det är lite mer stök ;) men damsuga och damma skulle vara bra om jag gjorde snart. Är ju damallergiker...



Jaa jag fick tillbaka ett historie läxfehör igår och fick D liksom, det låter ju helt fel ^^ (D var det högsta man kunde få) Jaa vi har psykologi, prov på psykodynamiska perspektivet och beteendevetenskap på onsdag... :P haha nej men jag tycker det är kul! Det är nog den roligaste lektionen också, läraren är faktiskt bra, lite för snäll dock enligt mig :) Läser du psykologi??



haha 10 och 40 är lite skillnad ;) önskar ibland att man hade bil... för det tar typ 15 med bil till min skola ( den ligger jättekonstigt om man åker bil) men ca 30-40 min komenalt. det beror på bussarna oftast. En dag kom jag hem på mindre än 30 min, sjukt glad var jag då ^^



Idag ska jag göra en surprise för min kompis! haha det är jättetråkigt igentligen men det blir kul eftersom vi gör det tsm :D



Kraam

2011-09-24 @ 09:43:46
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Postat av: Emma [hockey & foto]

Hahah, ibland får man lov att bjuda på sig själv ;D



SVAR: Tiden går alldeles för fort. Men det löser sig när du har gått ut skolan. Kan tänka mig att det känns jobbigt att förlora rutinen, tryggheten och vännerna som är runtomkring vareviga dag - men det är en sak som inte går att ändra på! Åk ut och upptäck världen du, det vill jag också göra :)

2011-09-25 @ 11:15:55
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: