Iphone 4S, svart eller vit?

vilken dag! Tydligen skulle vi beställa studentmössor idag så det var bara att göra det, där försvann en del pengar :( Bara för en dum mössa. Okej lite depp för allt är så himla dyrt, det är då inte lätt att vara student. Sen måste jag bara tillägga att vår rektor är otrevlig, överbetald för hon kan inte sköta sitt jobb, har inte tid för sina elever och verkar inte vara läskunnig, punkt! Okej nu var det sagt, känns bra! :)
.
Nu till dagens problem eller vad man nu ska kalla det. Tror att jag kanske äntligen att jag har bestämt mig för att skaffa en Iphone 4S, då min mer än 5 år gamla mobil nu är helt kaputt. Men då är ju frågan vilken färg? Så vilken färg tycker ni är snyggast?



Kommentarer
Postat av: Johanna

VIT :D

Ovanlig

Fin

Skulle se snyggt ut med ett oranget skal eller alla färgglada skal faktiskt

Kram Johanna <3

2011-10-26 @ 21:57:12
Postat av: malin

Svart! Vitt är jobbigt :P

2011-10-28 @ 23:46:47
Postat av: Elin

VIT! eller så köper du en vanlig Iphone 4 och uppdaterar den till 4s så sparar du massssaaaaa pengar ;) typ alla mina kompisar med iphone 4 har gjort det... ska göra det nån gång... fast jag gillar inte 4s de var jobbiga ^^ låsa upp mess ich sånt, nej vanlig 4 blir bra! :D haha synd att de inte gjorde 5:an den verkade asum! ofta din mobil var 5 år gammal! :O håller de så länge! hade min i 2 ½ år och den såg iaf död ut. ^^



Kraam

2011-10-30 @ 23:10:36
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: