blöt, topp till tå

regn och jag blev dyngsur två gånger idag, lyckat! Först cyklade jag till bussen och såklart regnade det, på eftermiddagen vard et dags för natur och friluftsliv, vi skulle göra ett vindskydd, göra upp en eld och göra pinnbröd. Ni förstår nog hur det slutade? Jag blev plaskblöt, men vi fick till eld så nu luktar min jacka som ett helt rökeri.
.
Sitter nu torr och varm inne vid tvn, kom just på att det var exakt 3 år sedan vi var i Bangkok, samma kväll som vi flög hem från en underbar resa. Meen det är bara 70 dagar kvar tills det blir backpacking så inga sura miner här inte :)
.

3880573251_f6ff63a51f_z_large

bildkälla



Kommentarer
Postat av: Elin

åååh sååååå kuuuul! avis som attans!!



nää jag tror inte vi ska ha´något som heter sökarbete! vad innebär det förästen? kan ju inte svara på det annars XD



hahaha magaaad vilket roligt reportage! haha tja om ålder bara är en siffra så är längden också det... ^^ meeen det ser lite roligt ut :P tänk att vara tsm med någon som man knappt räcker upp till hans axlar... eller ännu längre ned som typ midja... kan inte vara såå värst kul! tur att jag inte är sååå kort! hur lång är du??



jag beställde min balklänning från England från märket Jones and Jones :) Vadåra?? :D



Ska kolla på tv nu :D haha!



Kraam

2011-10-21 @ 23:30:15
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: