L.Y.C.K.L.I.G!

Jag blåste inte iväg i söndags, jag sitter här i skolan och ska snart ha lite religion. Alla har redan skrivit det så jag behöver inte också skriva det, men det bkåste faktiskt mycket. Punkt!
.
Igår var det exakt en månad tills vi sitter på ett plan mot Amsterdam-Bangkok-Phuket! AWESOME! Känner att jag snart kommer bli lite nervös, vill packa min väska redan nu även om det är ett tag till. Jag vill rota igenom garderoben och välja vad som ska få följa med och jag vill att det ska bli den dagen. Jag har väntat snart 1 år på den känns det som :)
.
L.y.c.k.l.i.g med ett stort utropstecken!
.
Tumblr_lojp70nvvn1qd4q01o1_400_large


Kommentarer
Postat av: Elin

ååååååh vad aviiiis :D har du börjat packa redan!!?? XD hahaha sweet! hur mycket ska ni ha med?? asso kläder och sånt? juste när kommer ni hem sen??



haha såg du sex and the city the movie eller serien?? haha tycker båda är bra, tog dock ett tag innan jag fastna men nu älskar jag det! de är så roliga! och Carrie är så jobbig med alla sina killar (i serien då)



hmm tja jag har iförsig bara 2 kurser som slutar men 1 är ju ännu mindre! Vilken kurs är det? Mina är filosofi (JAAAA) och Psykologi (NEEEJ) hah men det blir mindre läxor och det är definitivt ett JAAA! ;D



Usch ja, julklappar! ska försöka handla några imorgon men vet inte iaf nån vill följa med till gallerian.. vill ju inte vara själv! haha! skulle göra en foto bok till mormor men vet inte om jag hinner nu... det blir ju lite jobbigt... XD och ska göra en kokbok till farmor. Mormor har redan fått en för 2 år sen :P vad ska du köpa eller göra i julklapp??



Kraam



2011-12-03 @ 14:15:48
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Postat av: Elin

haha har tagit ett tag med att svara på kommentarerna jag vet men det blir så mycket med skolan och så... aja nu svarar jag iaf :D



hihi jag älskar Pan am. många tycker det är tråkigt men måste allt vara blodigt och spännande? kan det inte bara vara mysigt och lite små roligt!? det tycker jag. har börjat kolla ¨på många serier nu för tiden. som sex and the city, the mentalist, Friends (oldie) Lost (också oldie) Pan am, PLL haha börjar bli en serie tönt ^^ vad kollar du på för serier?? :)



jag trivs bra med min skola och linje och så. Betygsystemet suuuger för det är apsvårt att få bra betyg. skrev en text på solklar MVG nivå och fick bara C asså typ VG. blev så aaaarg ahahaha! Dock är det mer jobbigt det här med kompisar och så. Förut var allt så självklart för jag hade gått med samma kompisar sen 3:an. vi var en grupp liksom. men nu blir det jobbigt tycker jag för jag går i samma klass som en av mina kompisar som jag blev vän med i 9:an. så umgås vi med 2 andra tjejer i klassen och då brukar jag känna mig utanför. Har aldrig känt mig utanför förr så vet inte riktigt hur jag ska hantera det så det är lite jobbigt men det löser sig säkert. Haha här har du min livshistoria typ ^^ haha!



Ikväll ska jag iaf mysa med min bästy (en av de kompisarna från 3:an ;) ) och äta J&B muuums! :D vad ska du göra??



Kraam



2011-12-03 @ 15:28:54
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: