Breaking Dawn, like a fairytale

Hejsan svejsan :)
Hoppas ni alla har haft en trevlig helg! Min helg har varit super, i fredags sydde jag förkläden (superkul) nej, men sen var det dags för Breaking Dawn! Jag tyckte om den, den var fin, känslosam och precis som boken. Bill Condon har gjort ett bra jobb och jag tror många av fansen är nöjda med resultatet, på minussidan står väll då att det är ett år innan vi får se nästa. Måste bara säga att man känner sig så där som man svävade på moln och önskade att man själv hade en fin kille, iaf första halvan av filmen.
.
Igår sydde jag ännu mer förkläden, det ska vara till projektarbetet och julmarknaden nästa helg. På kvällen var det dags med lite mys och famljens vänner kom på middag. Vi "barn" eller ungdomar spelade wii, skrattade och åt en massa godis.
.
Tänkte idag, back to reality... Men kollade i kalendern och det kändes konstigt det var ganska tomt i den? Måste nästan ha glömt att skriva ner några läxor för så här tomt ska det väll inte vara? Blir väll att jobba med projektarbetet då, det är ju faktiskt inte så länge kvar nu :) pirrigt! Projekt Tsunami.
.

Amanhecer-filme22033_large

Tumblr_luvmqyylmq1qef0exo1_500_large



Kommentarer
Postat av: Therese

filmen var så underbar! jag ska ta och se den idag igen, hahah! och ännu en gång med mamma sen, men jag ångrar inget :D



Kram Therese

2011-11-20 @ 14:47:27
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: Therese

sv; ja jag vet! jag bröt ihop första gången, och nu idag satt jag och snyftade helt ensam i en salong på 221 personer, eller det kändes som det, för jag hörde ingen annan hahaha! men jag skäms inte. jag totalt älskar filmen! och ja, ett år! det är så långt! :( men ja, vi stod ut i ett år och några månader från eclipse till breaking dawn, så vi får hålla ut helt enkelt, ett år kvar (a) haha :D

2011-11-20 @ 21:03:12
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: Emma [hockey & foto]

SVAR: Har nästan ingenting negativt att säga om filmen, helt underbar. Blir att se den på bio minst en gång till ;) Men håller med dig, hur ska det gå att vänta ett år? Så. Lång. Tid.

2011-11-21 @ 22:59:41
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: