13 filmer

Hej på er :)
Nu är jag hemma från tre dagars filmtittande i Malmö! Det var riktigt roligt och vi fick se både bra och dåliga  filmer. Här kommer en lista på vilka filmer vi såg och så har jag satt et litet betyg på dem också ;)
.
Lou (Australien) 3.5/5
Ways to live forever (Spanien/Storbritannien) 5/5
Son of Babylon (Irak/Storbritannien) 3/5
Neds (Storbritannien/Frankrike/Italien) 2.5/5
The soltitude of Prime Numbers (Italien/Tyskland/Frankrike) 1/5
Run sister Run! (Finland) 3/5
All that I love (Polen) 2/5
Jag saknar dig (Sverige) 5/5
My brothers (Irland) 4/5
Winters Bone (USA) 4/5
Boy (Nya Zeeland) 3.5/5
The Matchmaker (Israel) 2.5/5
Spork (USA) 3.5/5
bild från: Ways to live forever

Källa



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Sophie!



Alltså det verkar så kul att åka på sånna där filmfestivaler, bokar man det på något sätt eller åker du med skolan?



+ jag har inte hört från dig på länge, har kommenterat ganska mycket och inte fått svar, men jag kommer inte ihåg om jag skrev något som behövde svar, men jag vet att du alltid brukar svara på min kommentarer, och om du har fullt upp med annat förstår jag, blev bara lite tveksam om du har fått mina kommentarer eller om dom aldrig kom fram :p



Kram<3

2011-03-19 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: