what i like to do

God morgon eller det är inte morgon längre, men jag har inte orkat förflytta mig ut i solen ännu :p Men snart så! Tänte att jag skulle göra ett litet specialinlägg idag till Johanna :)  Hon tyckte att jag alltid var i full gång och hade saker att göra och det stämmer för det mesta. Här kommer en liten lista över saker som jag brukar göra.
.
Regniga dagar tycker jag om att mysa med en bra film, jag älskar också att gå på bio med mina vänner.
Läs en bra bok, kan göras både inne och ute. Just nu läser jag När livet stannar, Cathching Fire.
Jag tycker om att pyssla och då gör jag smycken (armband & berlocker), kort, scrapbooking.
Träffa kompisar, cyklar och badar och ha filmkvällar eller grillkvällar.
Städa och rensa garederoben och lådor, ni anar inte vilka roliga saker man kan hitta när man städar lådor och garderober.
Det är kul att fota, djur, natur mm.
Jag lägger ganska mycket tid på att spela piano, eller bara lyssna och slappa med go musik.
.
Ja det är lite vad jag brukar hitta på, nu ska jag ut i solen och sy saker till projektarbetet :)
.
Tumblr_l7rmo9nh2k1qb4kp6o1_500_large_large_large


Kommentarer
Postat av: Johanna

TACK SOFIE :D

<3

2011-06-28 @ 22:33:07
Postat av: Johanna

Har du tänkt på att videoblogga? skulle vara nice ;)

2011-06-29 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: