hemma igen :)

Hejsan svejsan!
Här var det ett tag jag var inne nu, jag hoppas att ni alla hade ett riktigt bra lov :D och har ni inte haft lov hoppas jag att ni har haft det bra iaf. Jag kom själv hem igår kväll och då var det bara att sova och sen till skolan igen.
.
Resan var kanon men den tar jag mer om en annan dag eftersom jag inte har hunnit lägga över bilder. I skolan var det full rulle igen och massvis med läxor, prov och inlämningar, great! Intervju med tidningen idag och det gick också bra :) Nu blir det läxor, och vet ni?! Jag glömde oscarsgalan :O
/Sophie

Tumblr_lh661cqizr1qhnov2o1_400_large

Bk



Kommentarer
Postat av: Therese

Åhå ja! Jag ser Oscarsgalan nu! Kände att jag var tvungen så som jag älskar galor :D



sv: Jag hade mitt sportlov förra veckan, så nu är det bara att dra sig tillbaks till skolan igen. Men vi har väl lite av en slappar vecka med tanke på Tema Vecka :P Jodå, mitt lov var bara bra! Jag bakade, och bakade. Sen träffade jag kompisar, och såg på film :D



Hihi vilken tur att du tycker den är bra! Jag som sagt blev helt totalt beroende av serien, men har inte hunnit läst sista boken. Den ska jag spara till sommarlovet (a)

Hoppas att du har haft det superbra du med!



Kram Therese

2011-02-28 @ 17:19:28
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oscars galan var inget vidare, särskilt inte eftersom att Filip och Fredrik klankade ner på allt dom gjorde, men gud vad jag är trög, för jag har sett The social network, men jag fattade inte att det var Justin Timberlake som spelade den sexiga killen, och i 127 days fattade jag inte heller att det var James Franco som spelade huvudpersonen, snacka om tröög :D



Oscarsgalan går nu påkanal 5

kram

2011-02-28 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: