nästan jullov

Inga lektioner idag så jag fick vara hemma, skööönt! Min hjärna har inte fungerat sedan jag steg upp, antar att den har gått in i någon slags vila. Jag tänkte att jag skulle vara duktig och jobba undan lite saker som jag missar när vi är iväg och skolan börjar igen. Började med samhällen, säkerhetspolitik och jag fattar nada :p
.
Igår hämtade jag min finfina balklänning, köpte också ett oar prickiga shorts :) Ska återgå till lite jobb nu, men det är det faktiskt värt! Imorgon väntar jullekar med klassen och en mysi avslutning. Hoppas det kommer lite snö till julafton :)
.

X_7062f8c0_large



Kommentarer
Postat av: Elin

heeej hoppas ni har det asum i Thailand och vi här hemma är inte avundsjuka! dock har vi ingen snö vilket är såååå skönt. är ingen vintermänniska!! ^^



oj hehe taack så jättemycket! :D



ska ni nått till Bankok?? där kan man ju shoppa jättemycket! fast det finns säkert massa andra ställen också :) åååå ni har det säkert supervarmt just nu va?? haha själv fryser jag just nu i min t-shirt INNOMHUS! haha sommar.... vad gör ni för något förutom att sola och äta massa god mat?



jaa den första sex and the city filmen e bra men jag har hört att 2:an inte skulle vara lika bra. De är ju i Egypten nästan hela tiden..?? Min kusin sa " inge sex och lite city" så jag har inte sett den man man vill ju veta vad som händer!! :P



jaa jag älskar psykologi!! det är så ineressant, men filosofi... ryser haha men det var nog mest min lärare faktiskt men iaf!! haha aldrig mer filosofi (tror jag iaf..) haha!



jaa cigarettrök är är usch vidrigt asså haha jag och en i min klass började bråka eftersom jag sa att det var äckligt och att de som röker är egoistiska. tror hon fortfarande är små sur XD haha!



ååå serier asså :D de gör livet lite roligare tycker ja allt! PLL är verkligen självfändig haha och Friends det är 380340+ bättre för de är som mina vänner också! Du MÅSTE kolla på det för det är sååå roligt. alla morderna komediserier härmar och tar massa saker från Vänner vilket jag stör mig sjukt mycket på... ^^ haha!



ska hyra film nu svarar mer sen!



Kraaam

2012-01-06 @ 15:08:51
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: