god jul lite sådär i efterskott :)

God jul lite sådär i efterskott :) Hoppas ni alla hade en fin dag igår och att ni fick god mat och många paketer! Jag fick mycket fina och bra saker, ett stort minneskort till resan, cd-skivor, böcker, pengar mm. :) Min söta lilla mormor gav mig ett kort med pengar och lite bath, så söt är hon.
.
Idag har det varit en riktig slappedag, hjälpte lillasyster att packa upp alla hennes leksaker, tittat på film, träffade Hanna och gick igenom lite inför resan och nu på eftermiddagen har jag packat lite. La fram en massa kläder och valde bort hälften, nästan bara handbagaget och småpyssel kvar att packa :) Känns skönt att ha det under kontroll. Än så länge med alla kläderna och reseapoteket väger mitt bagage bara 4kg? Jag som har packat så mycket :p
.
Backpacker ryggsäck ftw, även om den inte är den snyggaste ^^ Okej nu ska jag läsa och skriva ut alla bokningarna, ha det awesome!
.

385164_10150988881605151_671795150_22309160_856195481_n_large



Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Ha en jätterolig och trevlig resa! :D

2011-12-25 @ 23:10:04
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: