vill njuta va livet här och nu

Vet att det var ett tag sen nu, fick en fråga varför jag inte skrev så ofta. Svaret är enkelt, hinner helt enkelt inte och vem skulle vilja läsa vad jag hittar på? Fick svar att det faktiskt fanns de som ville läsa så jag får göra en snabb liten update här ;)
.
Som vanligt går livet i 200km, ute blåser det och det känns som storm och inte alls som våren är påväg. Jag sitter och pluggar på slutprov i naturkunskap och det fina är att jag hämtade chokladmjölk att pigga upp hjänan med och att jag ska träffa min kära B2 i helgen!
.
Jag vill ha vår nu och känna solen i ansiktet, känna att allt är bra och bara njuta av livet här och nu. /Sophie

Tumblr_lj85auwcal1qbrr2to1_500_large

Källa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: