Höstlov & Veckans Hyllning

Hejsan Hoppsan :)

Nu är det äntligen höstlov och som jag har längtat, ska börja med att packa de sista sakerna för om en timme sitter jag på tåget mot Göteborg! Lovet kommer att spenderas med en massa kul och jag hoppas verkligen att jag hinner med allt jag har tänkt för som det ser ut nu så har jag kanske bokat in lite för mycket :p
Shoppingtur, äventyrsbad, ullared, träffa tre olika kompisar, filmdag och filmkväll + tre dagar i Göteborg, så vi får se vad som hinns med :)

Eftersom jag snart sticker iväg blir det en Veckans Hyllning idag för det var ett tag sen. Veckans Hyllning går min kompis Annie för att hon är helt crazy! Härlig person som man kan skratta med och tänk att man kan spendera en timme framför facebook och skratta så att man får ont i magen.
/Sophie


 Källa



Kommentarer
Postat av: Elle

HEJ!



Har en liten fråga till dig :) Movie maker, jag kan göra filmer med bara bilder, men hur får man in ett typ twilight klipp? jag menar, hur får man klippet till sin dator så att man senare kan överföra det till movie maker? :D hoppas du fattar! ^^



Kram Elle

2010-10-31 @ 12:05:56
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Postat av: Elle

jaa den luktar så gott :) vad använder du för parfym? :) om du nu skulle göra det dvs :P



haha jaa Taylor är verkligen rolig, man måste se promot minst 3 gånger innan jag fattade varför hon var så kryptisk när hon svarade på frågorna ^^ för att Ellen ville få fram det där om Jake Gyllenhaal^^ haha så roligt!



åå jaa min storebror var också en datornörd när han var 15-16 kanske, kommer ihåg det ^^ han tog sänder en spegel :P men min lillebror (minsta) vi brukar reta min andra lillebror, haha det är kul för om han säger nått så ser han alltid på mig för att få sitt godkännande ^^ haha han är så söt, man jag fruktar dagen då han går över till den onda sidan...:O ^^



haha jaa det skulle vara lite coolt :D



OJ stod du upp i 2 timmar! :O det är läänge!!



Kram Elle

2010-11-02 @ 12:07:34
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: