I gotta feeling

Tjabba tjena!
En härlig vinterdag idag och det har blivit lite bus i snön. Idag är de FF vilket betyder föräldrarfritt men jag sitter barnvakt åt min lillasyster så det kommer bara bli mys ikväll med film och lite onyttigheter kanske?

Just nu spelar vi musik och ritar, det är också mysigt :) Barnkalaset gick bra och sen blev det Idol, måste säga att det var riktigt tråkigt att Linnea åkte ut, hon var och är verkligen fantastisk! Ville sett henne i finalen eller minst som trea. Älskar att de sjöng I gotta feeling av Black Eyed Peas så här kommer den en gång till.
/Sophie



Kommentarer
Postat av: Elle

jaa lite synd var det ju, hon hade en sån personlighet som stack ut! men jag tycker inte nån är så bra, jay är väll den som är bäst då :P



hahah förstår det! men hon sjöng väll bara i GG, inga repliker eller så? missar det alltid ^^ första säsongen gick kl 19 men nu går det 20 så jag blandar ihop dem :P du måste läsa böckerna! de ör så mycket roligare ^^



haha jag som bara typ vet hur det slutar längtar till slutet, vet bara att Harry vinner och får barn med Ginny. Men det är väl det jag vet :) har tvingat ut min lillebror det ^^ ska nog läsa del 2 när jag får tid :) har läst den första :P



vad mysigt! julmarknad går många av mina vänner på också :) vi brukar mest adventsfika, mamma gillar inte julen så det blir inte så mycket pyssel o så. Men jag brukar driva på och pyssla och pynta :P älskar julen, en underbar tid!



jaa jag undrar när red riding hood har premiär?! hoppas snart iaf :D tror nån sa i vår...? ska du se den då?



Kram Elle



2010-11-29 @ 17:46:48
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: